31 Mart 2012 Cumartesi

çay içtim şekeri düşten...

Çay İçtim, Şekeri Düşten
Bir dünya demledim sıcak,
Zaman bardağına koydum.
Kaderimde bir avuç toprak,
Görünce hemen doydum.

Üşüdüm, arada bir bakarken,
Efkarın uçurumundan aşağı,
Cesaret geldi, korkarken,
Hissedince sevdadan ışığı.

Acıdım arkada kalanlara,
Umutsuz, sığınıp yalanlara,
Yaşadıklarından ders alanlara,
Söyleyecek sözüm yok.

Bakma ben de kavgalıyım,
Solmuş renkleriyle kaderin,
Hem de yürekten yaralıyım,
Belki yok haberin.

Ama,
Uzanırım uzaklığına bakmadan,
Mevsimlerden baharın dalına,
Sen,
Çıkmasan da hiç,
Kahvenin koyuluğunda falıma.

Adımı,
Sormadan önce düşün,

İsmi ayrıdır her yaşın.
Sıkışırsa birgün başın,
Sen de demle,
Benim gibi hem de:

Çay içtim şekeri düşten,
Son demde.
 
ERTUĞRUL ŞAHİN

1 yorum:

  1. Selamların en güzeli ile....
    Çok güzel bir paylaşım çayımı içtim...
    Demi dostluktan tadı sevgiden..
    Sevgilerimle kadim dost... Baki selamlar

    YanıtlaSil