23 Şubat 2012 Perşembe

kalbin tesellisini aramak




Kalbinin tesellisini aramak

Kalbinin tesellisini aramak

Ey bütün bildiklerimin gerçeğini yanında saklayan,

Ey kapattığım bütün pencerelerime kapılar açan,

Ey sesimi duyan,

Ey unuttuğum duâlarıma bile cevap veren,

Ey kendimi bile zor taşırken, elimden tutup uçuran,

Ey vazgeçmeyen,




Ey teselli etmeyi en iyi bilen.

Aldığını tesellisiyle birlikte veren

Vermeyi dilediğini kuluna da istettiren

Ey gitmeyen, hep gelen

Ey seven ve sevdiren

Kalpleri evirip çeviren, istediği şekle koyan

Ey bütün sırlı isteklerimin aşikâr bilicisi

Ey bütün yaralarımın şefkatli şifacısı

Teselli et beni…

Teselli ver yüreğime

Sen beni bırakmazsın buralarda bilirim…

Ey bütün yalnız anlarımın,

En zavallı taraflarımın,

Bütün garip yanlarımın sahibi…

Tesellim Sen ol,

Sen bil en derin yaralarımı,

Sen ört kapatamadığım bütün kapılarımı,

Kilitle yalanlarıma açılan pencerelerimi,

Bitir bitmeyen huzursuzluğumu,

Dindir susuzluğumu,

Teselli et beni…

Bana teselli ver

Tesellinle sevindir beni

Bırakma beni kendi susuzluğumda

Bul beni, ben kendimi kaybetmeden önce

Bırakma beni kendi kayıplarımın karanlığında

Tesellinle aydınlığa çıkar beni…

Sadece bir ip at dipsiz kuyularıma,

Bir ses yolla ıssızlığıma,

Teselli et beni…

Tesellinle sevindir beni ne olur…

BANU YAŞAR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder