17 Nisan 2012 Salı

NUR-U İLAHİ




Nur-u ilahidir, narı hakikat
o nardan hakikat, nur olur peyda
Nurun ala nurdur o narın nuru
O nurun narından, sur olur peyda

...
Bir derdimi açsam gülşen bağına
Bülbüller zar edip gül ağlar bana
Başım alıp düşsem Mecnun dağına
Vahşiler dem çekip hun ağlar bana

Aşkınla çak ettim, hırka-i arım
Yokluk makamında mahv oldu varım
Bi hicap tecelli eylerse yarım
Kande olsam bana tur olur peyda

Bu derde düşeli gülemem bir dem
Çektiğim cefayı çekmesin adem
Aşk elinden olsam seyyah-ı alem
Hemen göz göz olup yar ağlar bana

Ah şeyhim gör benim bedbaht halimi
Kemale döndürdüm kadd-i darını
Ah bir gün ben suna bilsem arz-u halimi
Şahlar rahme gelir kul ağlar bana

Emrah bu rütbeyi eyledin hasıl
Hakiki visale olursun vasıl
Cennet-i irfana oldunsa vasıl
Ravza'yı gönülde har olur peyda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder