9 Nisan 2012 Pazartesi

cezaların en büyüğü

Cezaların En Büyüğü!

Toptaşı Cezaevinde bir buçuk sene içinde ayrıca birkaç yıllık kaza namazı kıldım ve bulutlar dolusu ağladım.
Bugün tek hasretim işkence şartlarından uzak olmak şartıyla o gözyaşı...Okadar ezildi ki orada nefsim zindandan çıkınca benden intikam almaya kalktı ve ilk iş olarak gözlerimi kuruttu.1962 başından beri gözlerim kurumuş çeşme; ve ben göz yaşından uzak kaldıkça fikir ve harekette ne olursam olayımduyguda bir kütükten farksızım...
Göz yaşını kaybeden gözlerine biber doldursa yeri... İsrailoğullarından biri Allah'a hitap ediyor:
- Yarabbi ben ne günahlar işledim ve sen bana onların cezasını vermedin!
Allah onun peygamberine vahyediyor:
- Git ona de ki ben kendisine cezaların en büyüğünü verdim ama farkında değil.. .Ondan gözyaşı ve duayı kaldırdım!
Herkesin kahkahadan kopacağı zıplayacağı sözde saadet şartları içinde beni bulutlar dolusu gözyaşı nasibine kavuştur Allah'ım! Ağlayabilmek için ille yılanlı kuyuya düşmek mi lazım?... Asıl dünyanın en korkunç yılanlı kuyu olduğunu anlamak yetmez mi?
................... -NFK-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder